Sony BDV-NF720-Home Theatre-systeem

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony BDV-NF720-Home Theatre-systeem op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Ronniesd60 15-05-2014

en mooi geluid en mooi beelt met 3D en voor de reste is het en mooi speler. En hij is snel met op start. met app tebedien op ipad Air

kobus2009 13-11-2013

zeer mooi design, heel goed geluid, onhandige veel te beperkte papieren handleiding. Stompzinnig dat wanneer je cd'tje opzet de tv òòk aanspringt , is volstrekt onnodig en super irritant en SONY onwaardig. Sony moet toch in staat zijn om een apparaat te maken dat het verschil registreert tussen een cd en een dvd/blueray ?? De Sony helpdesk is volstrekt onnuttig met nietszeggende reacties; antwoorden kun je die niet eens noemen.
daarom koop ìk straks niet ook nog een nieuwe Sony tv

mkmerken 20-10-2013

Inmiddels heb ik dit toestel al een tijdje in bezit en omdat ik graag naar deze site kijk voor advies, vind ik het wel zo eerlijk om zelf ook mijn ervaringen te plaatsen.

Mijn ervaringen met de Sony zijn positief.
Het installeren is eenvoudig, maar i.c.m. een iets oudere tv en telefoon zijn alle gadgets minder snel te gebruiken en dan bedoel ik met name alle draadloze functies.

Ik heb voordat ik alles via mijn telefoon goed kon streamen, eerst moeten zoeken naar een goede app om dit goed functionerend te krijgen.

Nu het eenmaal allemaal werkt, moet ik wel zeggen dat ik ERG tevreden ben over het toestel.

Hij ziet er goed uit, ik heb hem nu zodanig ingesteld dat hij direct opstart zodra de tv aangaat, nu werkt ook de de afstandsbediening van de tv (ik hoef dus grotendeels de bijgeleverde afstandsbediening niet te gebruiken hooguit voor eventuele instellingen qua geluid).

Mijn vriendin heeft in eerste instantie wat moeten wennen, ze vond de woofer te overheersend, dit is prima in te stellen door te spelen met de instellingen van de afstanden.

Het netwerk werkt ook prima, hij pakt alles goed op en ook dit werkt goed.

Wel heeft het systeem af en toe de neiging om toch ook het geluid van de tv mee te pakken (dubbel geluid), dit is een kwestie van uit en weer aan zetten en dan is het altijd opgelost.

Hopelijk hebben anderen van deze review ook profijt.

Montalbano 13-03-2013

Deze set als aanvulling op de Sony HX850 televisie aangeschaft. Uiterlijk is fraai, mooie slanke RVS speakers. De hoofd-unit heb ik in een kastje staan, wat maar goed is ook, want de ventilator maakt behoorlijk veel geluid. Ik zou hem niet "open" in de kamer willen hebben staan.
Het geluid is, voor deze range, uitstekend.
Ik bedien al mijn apparaten met een Logitech Harmony afstandbediening en helaas schiet deze set daar ernstig tekort. Voor het wisselen tussen inputs zijn geen vaste knoppen beschikbaar, maar moet door middel van een aantal keer op dezelfde knop drukken. Dit is met de standaardinstellingen in de Harmony niet goed in te regelen. Omdat dit voor mij belangrijke functionaliteit is, een lagere score voor mogelijkheden en gebruiksgemak.

Erik Wierstra 06-01-2013

Sinds een paar dagen dit systeem in bezit. Mooi design en dito geluid. Sony heeft een mooie volle klank waar zelfs Bose schril bij afsteekt. Let voor al op bij de handleiding, die is erg summier, maar op de achterkant van de handleiding staat een e-mailadres waar je de volledige handleiding kunt downloaden.

Voor de rest duizenden mogelijkheden op het gebied van muziek, film en geluid. Pluspunt, vind ik, de FM radio. Mocht internet eruit liggen kun je altijd muziek blijven luisteren via de kabel.

Al met al een uitstekend product met een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding en dus een aanrader.

Marcel-abcd 14-06-2012

Heb deze set nu enkele weken staan.

Vormgeving is goed,

Geluid is prima voor de doorsnee gebruiker (alleen snap ik nooit dat er van die korte kabels bij de luidsprekers zitten.

Gebruikersgemak is goed, al twijfel ik of een gemiddelde 60 plusser dit zo makkelijk doet, omdat zoals gezegd het wel erg basis is wat beschreven staat in de handleiding.

Duurzaamheid een 8 al weet je dat niet op dit moment.

Mogelijkheden...hier een 4 want Sony maakt wat er in de product specs staat naar mijn mening niet waar..

Film via memory stick of harde schijf wordt minimaal ondersteunt, navigeren van dvd menu's van films op harde schijven werkt niet (1 film in een Video_TS map) en subtitle knop (via harde schijf) werkt niet (Video_TS map en .srt bestanden) zodat films niet ondertitelt weergegeven worden en dat maakt deze hele functie (voor mij) waardeloos...en hier wordt wel mee geadverteerd, nu heb je nog een aparte media-player nodig met weer meer audio/video kabeltjes.

Als dit nog via een update veranderd wordt zal ik mijn recensie veranderen.